بهترین طرف طراحی سایت فروشگاهی - طراحی سایت حرفه ای

Wiki Article

ارایه پنل مدیریت کاملا داینامیک و پارامتریک و آموزش به اپراتورهای فروشگاه جهت مدیریت کلیه بخش های سایت اعم از محصولات، قیمتها، موجودی ها، تخفیفات، سفارشات و...

فراموش نکنید داشتن سایت، درآمد شما را به حداکثر می‌رساند.

برای مثال، یک کتاب آموزشی رایگان در سایت قرار دهید و برای دانلود آن ایمیل یا شماره تماسی از کاربر درخواست کنید.

با اینحال، همانطور که در ابتدا نیز گفتیم، هر چند پرتال تمام ویژگی ها و امکانات لازم برای داشتن یک وب سایت استاندارد و خوب را در اختیار شما قرار می‌دهد، اما قابلیت توسعه کمتری نسبت به وردپرس دارد.

طراح های وب سایت ما می‌توانند سایت اختصاصی شما را بسته به انتخابتان بر روی سیستم وردپرس یا سایت ساز پرتال پیاده سازی کنند.

در این صورت است که می‌توانید بهترین تیم انتخاب کنید، تا در آینده دچار مشکل نشوید.

پشتیبانی قوی طراحی سایت خیلی مهمه که سایتت دست کسایی باشه که همیشه کنارت باشن و تو مشکلات سریع بهت کمک کنن. طراحی سایت بر اساس سئو طراحی سایت شما باید طبق اصول سئو باشد تا بتوانید در گوگل بدرخشید.

فروشگاه: این صفحه را زمانی باید بسازید که قصد دارید در سایت خود چیزی بفروشید.

یعنی بک لینک برای سایت شما ایجاد کنند که روی بهبود سئو سایت شما اثر به سزایی می‌گذارد.

گالری فیلم

گفت‌وگو: در این قسمت می‌توانید تعیین کنید که آیا این برگه‌ای که در حال نگارش آن هستید دیدگاه بپذیرد یا خیر.

وبسایت شما به گونه ای طراحی می شود که در سیستم های مختلف از قبیل گوشی، تبلت و دسکتاپ به درستی نمایش دهد و در مورد آن چالشی نداشته باشید.

در این شیوه طراحی سایت، شما با نصب قالب مخصوص، می‌توانید در کمترین زمان ممکن، سایت خود را راه‌اندازی کنید.

به همین دلیل، تیم طراحی و توسعه ما تبدیل به تیم شما می‌شود تا در کنار هم بتوانیم وب‌سایتی را بسازیم که باعث رشد شما شده و حضورتان در فضای دیجیتال را تقویت می‌کند.
جوملا، وردپرس و دروپال، معروف‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا هستند.

برای رسیدن منلع به این هدف در سایت از فرم‌های مختلفی مثل: فرم تماس با ما، فرم نظرسنجی و غیره استفاده می‌شود که کاربر با پر کردن آن‌ها اطلاعاتی را از خود لینک منبع برای مدیر سایت ارسال می‌کند.

در این مقاله، با انواع آیکون‌ها آَنا می‌شوید و سرزمین شگفت‌انگیزی از آیکون‌ مقابل چشمانتان قرار می‌گیرد. اگر زیبایی بصری خیلی برایتان مهم است، مقاله امروز را...

دیدگاه‌ها: در این قسمت می‌توانید مدیریت نظرات کاربران را در دست بگیرید.

توجه: توصیه ما این است در ابتدای کار که هنوز محتوایی در سایت خود قرار نداده‌اید و سایت در حال راه‌اندازی است، این گزینه را فعال کنید (تیک را بزنید) و دکمه ذخیره تغییرات را بزنید.

این اطلاعات به قدری مهم هستند که حتی باید از روش‌های مختلف کاربران‌تان را تشویق به ارائه آن‌ها کنید.

محصول جدید که وارد فروشگاه اینترنتی خود کرده‌اید و یا مقاله پرمخاطبی که در سایت داشته‌اید، می‌تواند توجه بازدیدکننده را به خود جلب کند. با قرار دادن لینک این مقالات یا محصولات می‌توانید مخاطب را بیشتر در سایت خود نگه‌داشته و امتیاز بیشتری از گوگل دریافت کنید.

اینکه آیا می‌خواهید در وب سایت خود کاربران و مخاطبانتان بتوانند نظرخود را به اشتراک بگذارند یا خیر، به خود شما بستگی دارد و مدیریت آن به طور کامل در اختیار شماست. حال برای تنظیم کردن بخش نظرات وبسایت وردپرس مطابق شکل زیر، برای مدیریت بخش نظرات در سایت و اعمال تنظیمات مورد نظرات به بخش گفت‌وگو در پیشخوان وردپرس بروید.

اما هنگام استفاده از پرتال، هر چند امکان طراحی اختصاصی وجود دارد، اما لزومی ندارد این روش را انتخاب کنید. بلکه می‌توانید یکی از قالب‌های پیش فرض این سایت ساز را انتخاب و سپس آن را با توجه لینک منبع به نیاز و سلیقه خودتان ویرایش دهید. در نتیجه هزینه ساخت سایت شما بسیار کمتر خواهد شد.

بنابراین اگر برای کسب و کار خود ارزش قائل هستید، بهتر هست که از قالب‌های اختصاصی طراحی شده استفاده کنید تا خطر استفاده از قالب‌های نال شده به صفر برسد.

بهتر است در فوتر سایت عناصر و صفحات مهم سایت را به صورت لینک قرار دهید. این کار به کاربر این فرصت را می‌دهد که در صورت تمایل به دیدن یک صفحه خاص نیاز نداشته باشد به قسمت هدر مراجعه کند. ایجاد سهولت در دسترسی به صفحات سایت باعث ماندگاری بیشتر بازدیدکننده در سایت می‌شود.

ورود رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ ورود با رمز عبور یکبار مصرف

امکان نمایش زیرمحصولات، جستجو تخصصی محصولات و مقایسه کالاهای موجود در فروشگاه اینترنتی

مهم‌ترین نکته‌ای که باید در خدمات طراحی سایت اختصاصی به آن توجه کنید، این است که حتما این سایت از یک تیم حرفه‌ای کمک بگیرید تا سایت شما را به بهترین شیوه کدنویسی کنند. همچنین کدنویسی باید تمیز و بر اساس اصول سئو باشد.

Report this wiki page